Spreekuur op afspraak:
Een consult is alleen mogelijk op afspraak.
Op werkdagen is er iedere ochtend en bijna iedere middag spreekuur.
Als u meerdere vragen heeft, met meerdere personen komt, een langer gesprek wilt of een kleine chirurgische ingreep moet ondergaan heeft u waarschijnlijk meer tijd nodig. Overlegt u dit met de assistente tijdens het maken van de afspraak, zodat zij meer tijd voor uw afspraak kan reserveren. De juiste tijd voor uw afspraak voorkomt onnodig lange wachttijden.
Wanneer uw afspraak niet door kan gaan, wilt u dit dan tijdig doorgeven aan de assistente.
Telefonische bereikbaarheid
Ivm de drukte bij de assistente, hebben wij op 2 vaste blokken de telefoon alleen voor spoed bereikbaar.
Daarnaast is ook bij ad hoc praktijkoverleg de telefoon alleen voor spoed bereikbaar.
Voor levensbedreigende spoed belt u 112.
Blok 1 : 10.00-10.30 uur
Lunchpauze: 12.30- 13.30 uur
Blok 2: 15.00-16.30 uur
Graag willen wij dat u in de ochtend belt en gebruik maakt van de mogelijkheid om een email te sturen in uw patiëntenportaal.
Niet verschijnen op een afspraak
Het komt steeds vaker voor dat mensen zonder opgaaf van reden niet op hun afspraak verschijnen.
Wilt u uw afspraak tijdig, het liefst 24 uur van te voren, afbellen? Zo is er weer plek voor een andere patiënt.
Wij kunnen u € 25,- per persoon per consult in rekening brengen als u zonder opgaaf van reden niet op uw afspraak verschijnt.
Deze kosten worden niet door de zorgverzekeraar vergoed.
Huisbezoek:
Als u niet in staat bent om naar de praktijk te komen, kan de huisarts u ook thuis bezoeken.
De huisarts doet dit dagelijks tussen 12:00-14:00 uur of na 17:00 uur.
Een visite kunt u voor 10:00 uur aanvragen bij de assistente.
Wij maken u erop attent dat de behandelingsmogelijkheden op de praktijk veel groter zijn dan bij u thuis, dus als het enigszins mogelijk is verzoeken wij u naar de praktijk te komen. Vaak zal de huisarts u sneller en beter helpen in de praktijk.